Hotlap Australian GP: Αν μπορείτε, πιάστε τον!

Hotlap Australian GP: Αν μπορείτε, πιάστε τον!

Θρίαμβος για τον Σαρλ Λεκλέρ και τη Ferrari στη Μελβούρνη, με τον Μονεγάσκο να κατακτά τη δεύτερη του φετινή νίκη και να παίρνει άνετο προβάδισμα στη μάχη του φετινού τίτλου!

Χοροπηδάει στις ευθείες ο Νίκος Αρβανίτης

Πλέον η Rabona πατάει γκάζι! Μέσα από τη στήλη Hotlap, θα παρακολουθούμε και θα σχολιάζουμε τα πεπραγμένα κάθε αγωνιστικού τριημέρου στο μαγικό κόσμο της Φόρμουλα 1. Γάντια, τιμόνι και βγαίνουμε από τα πιτς για να δούμε τι συνέβη στο σιρκουί του Albert Park.

Formel 1: Gewusel am Start, kein Problem für den Ferrari: Charles Leclerc fährt in Melbourne ungefährdet zu einem Start-Ziel-Sieg.

Limit Up (τι μας άρεσε)

  • Ο καταιγιστικός ρυθμός της Ferrari στα χέρια του Σαρλ Λεκλέρ. Μπορεί ο Μονεγάσκος να είδε πρώτος την καρώ σημαία μόλις για 4η φορά στην καριέρα του, όμως το έκανε με τον πλέον εμφατικό τρόπο. Ο 24χρονος πιλότος της Scuderia σημείωσε Pole Position, νίκη, ταχύτερο γύρο και προηγήθηκε και στους 58 γύρους του αγώνα, πετυχαίνοντας το πρώτο Grand Slam της καριέρας του (όχι, δε μιλάμε για τένις). Για την ιστορία, ήταν το πρώτο για την ομάδα του Μαρανέλο μετά το Γκραν Πρι Σιγκαπούρης το 2010, δια χειρός Φερνάντο Αλόνσο.
  • Τα πρώτα σημάδια βελτίωσης των ομάδων με κινητήρα Mercedes, τα οποία σήμαναν την άνοδο τόσο για τα ασημί βέλη, όσο και για τη McLaren. Μπορεί να μην ήταν σε θέση να διεκδικήσουν τη νίκη από τον Λεκλέρ, όμως εκμεταλλεύτηκαν καταστάσεις και κατέλαβαν τις θέσεις 3 ως 6 χωρίς να δυσκολευτούν ιδιαίτερα, με τον Τζορτζ Ράσελ να ανεβαίνει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο, στον 63ο αγώνα της καριέρας του (σημαδιακό). Από την άλλη, η διπλή βαθμολόγηση των πορτοκαλί τους έφερε στην 4η θέση των κατασκευαστών, σε μία πρώτη απάντηση προς τους επικριτές, μετά την κακή εικόνα σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία.
  • Η επιστροφή της Αυστραλίας στο καλεντάρι. Η υπέροχη ατμόσφαιρα και οι γεμάτες εξέδρες όλο το τριήμερο, απέδειξαν περίτρανα πόσο είχε λείψει η πίστα της Μελβούρνης από το πρωτάθλημα λόγω covid-19. Τουλάχιστον ο τοπικός ήρωας Ντάνιελ Ρικιάρντο με την 6η θέση, τους έδωσε έξτρα λόγο να γυρίσουν στο σπίτι χαρούμενοι.
  • Η τρομερή εμφάνιση από τον Βάλτερι Μπότας και τον Άλεξ Άλμπον (για αυτόν θα τα πούμε παρακάτω). Παρά το γεγονός πως μετά από 5 χρόνια και 103 (!!!!) αγώνες συνεχούς παρουσίας στο Q3 έμεινε εκτός 10αδας στα δοκιμαστικά, ο Φινλανδός κατάφερε να έχει έναν καλό αγώνα και με την 8η θέση που κατέλαβε, έφερε κι άλλους πόντους στο σακούλι της Alfa Romeo.
  • Το προσπέρασμα του Σέρχιο Πέρεζ στον Λιούις Χάμιλτον, το οποίο θέτει ήδη υποψηφιότητα για ένα από τα καλύτερα της χρονιάς.

No Power (τι δεν μας άρεσε)

  • Η αξιοπιστία της Red Bull, η οποία για δεύτερη φορά σε μόλις τρεις αγώνες πλήγωσε τον πρωταθλητή Μαξ Φερστάπεν, αναγκάζοντας τον να εγκαταλείψει. Μπορεί να είναι ακόμα πολύ νωρίς στο πρωτάθλημα, όμως ο Ολλανδός ήδη χρειάζεται… κιάλια για να δει την κορυφή, μιας και έχει κατρακυλήσει στην 6η θέση, 46 βαθμούς πίσω από τον Λεκλέρ.
  • Η εικόνα του Κάρλος Σάινθ στον αγώνα. Μπορεί το Σάββατο να ήταν άτυχος μένοντας μόλις στην 9η θέση (χαμηλή επίδοση για τα φετινά στάνταρ της Ferrari), όμως στον αγώνα μέσα σε μόλις 1,5 γύρο κατάφερε να τα κάνει όλα λάθος. Σε ένα τριήμερο όπου ο team-mate του μεγαλούργησε, ο Ισπανός έκανε κακή εκκίνηση (λάθος επιλογή η σκληρή γόμα), έχασε θέσεις, έδωσε μάχες προσπαθώντας να ζεστάνει τα λάστιχά του και εν τέλει “πάρκαρε” στην αμμοπαγίδα, προκαλώντας την πρώτη επίσκεψη του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα νωρίς νωρίς.
  • Η απόδοση του Νίκολας Λατίφι. Μετά την… περιπλάνησή του στους τοίχους του σιρκουί της Τζέντα, ο Καναδός αποφάσισε στα δοκιμαστικά του Σαββάτου να παίξει συγκρουόμενα με τον συμπατριώτη του Λανς Στρολ, σε ένα σκηνικό που σίγουρα έχει επαναληφθεί κάποτε σε λούνα παρκ του Καναδά. Στον αγώνα μάλιστα, τερμάτισε έναν γύρο πίσω από τον Άλμπον, δείχνοντας αυτή τη στιγμή ο πιο αδύναμος κρίκος σε ένα grid που δεν υπάρχει πια… o Νικίτα Μαζέπιν.
    Image

Game Changer (στιγμή του αγώνα)

Η εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν στον 38ο γύρο. Μπορεί να μην απειλούσε άμεσα τον Σαρλ Λεκλέρ μιας και υπήρχε αρκετά μεγάλη διαφορά ανάμεσά τους, όμως ο Ολλανδός πρωταθλητής είχε στρογγυλοκαθίσει στην 2η θέση, έτοιμος να εκμεταλλευτεί οποιαδήποτε αναποδιά. Τελικά αυτή συνέβη στον ίδιο, καθώς ένα πρόβλημα στον κινητήρα τον άφησε εκτός και κάθε αμφιβολία για τον νικητή στο Albert Park εξαλείφθηκε.

You are the Man (οδηγός του αγώνα)

Η εμφάνιση του Σαρλ Λεκλέρ ήταν αν μη τι άλλο κυριαρχική, κερδίζοντας τον σχετικό τίτλο από την ψήφο του κοινού. Παρόλα αυτά υπήρξαν κι άλλες εμφανίσεις που τράβηξαν τα φώτα πάνω τους. Ίσως η καλύτερη από αυτές ανήκει στον Άλεξ Άλμπον, με τον Ταϊλανδό πιλότο της Williams να καταφέρνει κάτι που πρακτικά έμοιαζε αδύνατο, να μπει δηλαδή στους βαθμούς. Αν και μηδενίστηκε το Σάββατο (δε συγκέντρωσε την ελάχιστη τιμή καυσίμου για δείγμα στους αγωνοδίκες), έκανε υποδειγματικό αγώνα ξεκινώντας από την τελευταία θέση. Εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο κάθε ευκαιρία, διαχειρίστηκε άψογα τα ελαστικά του (σκληρή γόμα 57 γύρων παρακαλώ), έκανε το υποχρεωτικό του πιτ στοπ μόλις στον τελευταίο γύρο και δίκαια βρέθηκε στη 10η θέση.

Best Fans (καλύτερο tweet)

Βρέθηκε ο λόγος πίσω από την εγκατάλειψη του Φερστάπεν. Φυσικά τον ανακάλυψε ο Randall Weems. (αγαπάμε Recess)

Next (Bus) Stop (επόμενος αγώνας)

Το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 επιστρέφει στην Ευρώπη, με το Γκραν Πρι της Ίμολα το τριήμερο 22-24 Απριλίου. Όσο εμείς θα χωνεύουμε τον Πασχαλινό οβελία, θα καταφέρει ο Σαρλ Λεκλέρ να αυξήσει τη διαφορά από τους διώκτες του, μπροστά στο διψασμένο κοινό της Ferrari; Αν μπορούν, ας τον πιάσουν.