Hotlap Miami GP: Super Max στο Μαϊάμι!

Hotlap Miami GP: Super Max στο Μαϊάμι!

Την 23η νίκη της καριέρας του πανηγύρισε ο Μαξ Φερστάπεν, μιας και ο κόκκινος ταύρος αποδείχτηκε αδάμαστος στη Φλόριντα για τη Ferrari και τον Σαρλ Λεκλέρ. Πάμε όμως να δούμε τι συνέβη στους 57 γύρους του πρώτου Γκραν Πρι στην νεοσύστατη πίστα του Μαϊάμι.

Hotlap Miami GP: Super Max στο Μαϊάμι!

Φοράει 4 κολιέ και 8 δαχτυλίδια ο Νίκος Αρβανίτης

Limit Up

  • Άλλοτε ένα πάρκινγκ γύρω από το επιβλητικό Hard Rock Stadium, σήμερα ένα γρήγορο σιρκουί πόλης που φιλοξενεί τους καλύτερους πιλότους του πλανήτη. Η νέα πίστα έφερε φρέσκο αέρα στο σπορ, καθώς και πολλές διασημότητες να παρελαύνουν στο grid.

    Image

    Παρεάκια καλύτερα από το δικό σου.
    Lewis Hamilton, Michael Jordan, Tom Brady & David Beckham σε μία μοναδική συνάντηση!

  • Παρά το γεγονός πως ξεκίνησε από την 3η θέση, ο Μαξ Φερστάπεν απαίτησε το προσπέρασμα στον Κάρλος Σάινθ στην πρώτη στροφή, ενώ λίγους γύρους αργότερα επιτέθηκε και στον Σαρλ Λεκλέρ ώστε να πάρει τα ηνία του αγώνα και να τα κρατήσει σφιχτά ως το τέλος. Στους τρεις αγώνες που έχει πάρει την καρό σημαία φέτος, ο Ολλανδός έχει ισάριθμες νίκες, ενώ μειώνοντας τη διαφορά από την κορυφή στους 19 βαθμούς, δίνει νέο ενδιαφέρον στη μάχη του τίτλου!
  • Μπορεί και οι τρεις να ξεκίνησαν εκτός δεκάδας, όμως οι Τζορτζ Ράσελ, Εστεμπάν Οκόν (8ος) και Άλεξ Άλμπον (9ος) εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τις στρατηγικές τους, μπήκαν στη δεκάδα και ξεχώρισαν με την απόδοσή τους. Με την 5η θέση Βρετανός της Μερσέντες επέκτεινε το σερί του με τερματισμούς στην πρώτη πεντάδα, ενώ ο Ταϊλανδός της Γουίλιαμς πήρε βαθμούς ξανά μετά την Αυστραλία. Με αυτό το μαλλί.

  • Η εξαιρετική άμυνα του Κάρλος Σάινθ ενάντια στον Σέρχιο Πέρεζ, στην επανεκκίνηση του αγώνα μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Μετά από δύο σερί εγκαταλείψεις, ο Ισπανός της Φεράρι είχε σίγουρα ανάγκη την τόνωση της ψυχολογίας του και η επιστροφή στο βάθρο με την 3η θέση, έχοντας αντέξει στην πίεση του Μεξικανού της Ρεντ Μπουλ, είναι ακριβώς αυτό.

No Power

  • Εκτός από ένα εκπληκτικό σκηνικό και φρέσκο αέρα, το πρώτο Γκραν Πρι του Μαϊάμι μας πρόσφερε και μπόλικο, αυθεντικό αμερικάνικο κιτς. Από την ψεύτικη μαρίνα για πολυτελή σκάφη, ως τα κράνη αμερικάνικου football στο βάθρο των νικητών (και τη μεταφορά του Μαξ Φερστάπεν σε αυτό με αμαξάκι του γκολφ, υπό τη συνοδεία μοτοσικλετών της αστυνομίας!), ο πρώτος αγώνας στη Φλόριντα φρόντισε να μείνει στην ιστορία και για λάθος λόγους.
    Image
  • Η απόφαση της Alpha Tauri να μην τραβήξει στα πιτς τον Πιέρ Γκασλί, σε μία στιγμή όπου η σκληρή του Μαϊάμι (η γόμα) είχε παραδώσει πνεύμα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να παραπαίει για δύο γύρους ο Γάλλος μέσα στην πίστα, να δέχεται το ένα προσπέρασμα μετά το άλλο, πριν τελικά συγκρουστεί με τον Λάντο Νόρις της McLaren, καταστρέφοντας τον αγώνα και των δύο. Τουλάχιστον, αμφότεροι θυσιάστηκαν ώστε να έχουμε αυτοκίνητο ασφαλείας και έναν πιο θεαματικό αγώνα.
  • Το αχρείαστο ρίσκο του Σέρχιο Πέρεζ στους τελευταίους γύρους. Παρόλο που είχε πιο φρέσκια γόμα από τον Σάινθ, σε μία σπάνια κίνηση απελπισίας που δε μας έχει συνηθίσει, ο Μεξικανός βούτηξε στην πρώτη στροφή, έχασε το φρενάρισμα, μπλοκάροντας τα ελαστικά του. Έτσι έδωσε την ευκαιρία στον Ισπανό να τον ξαναπεράσει, χωρίς να έχει ξανά τη δυνατότητα να επιτεθεί ως το τέλος του αγώνα.
  • Η υπερβολική γκρίνια του Λιούις Χάμιλτον στους μηχανικούς του αναφορικά με τη στρατηγική. Την ώρα που ο Ράσελ πιστώνεται την πανέξυπνη απόφαση να μείνει στην πίστα, περιμένοντας είτε τη βροχή είτε το αυτοκίνητο ασφαλείας (που εν τέλει ήρθε), ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής έδειξε μία απρόσμενη ατολμία, περιμένοντας την ομάδα να αποφασίσει για εκείνον αν θα μπει για νέα λάστιχα ή όχι. Κάπως έτσι, τερμάτισε για άλλη μία φορά φέτος πίσω από τον νέο team-mate του στην 6η θέση.

Game Changer

Η σύγκρουση του Πιέρ Γκασλί με τον Λάντο Νόρις στον 39ο γύρο. Ως εκείνο το σημείο, ο αγώνας έμοιαζε με… Γαλλικό Γκραν Πρι, μιας και δεν συνέβαινε απολύτως τίποτα και όλα έδειχναν πως θα πάμε νωρίς για ύπνο. Παρόλα αυτά, το συμβάν των δύο μάς ξύπνησε και η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας ανακάτεψε την τράπουλα, δίνοντας νέο ενδιαφέρον στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.

You Are The Man

Μπορεί το λάθος στον 50ό γύρο να έφερε τις δύο Μερσέντες μπροστά του (δύναμη της συνήθειας άραγε; ), όμως ο Βάλτερι Μπότας έκανε για ακόμα μία φορά φέτος έναν εκπληκτικό αγώνα, τερματίζοντας στην 7η θέση με την Άλφα Ρομέο. Το Σάββατο ήταν εξαιρετικός, έχοντας τον 5ο καλύτερο χρόνο στα δοκιμαστικά (πίσω μόνο από Φεράρι και Ρεντ Μπουλ), ενώ στον αγώνα έπαιξε εξαιρετική άμυνα απέναντι στην παλιά του ομάδα και αν δεν ακουμπούσε στιγμιαία τον τοίχο, θα είχε κρατήσει πίσω του τα δύο ασημί βέλη. Ακόμα και έτσι όμως, παραμένει ένας από τους θετικούς πρωταγωνιστές μέχρι τώρα στη σεζόν.

Best Fans

Σας αρέσει και εσάς η κραυγή “Σκυλίιιιι”; Προφανώς και σας αρέσει, για αυτό και διαβάζετε Rabona. Ήρθε όμως η ώρα να ξεχάσετε αυτά που ξέρατε, μιας και το παρακάτω Tweet θα χαραχτεί στο μυαλό σας μια για πάντα.

(δεν αντιμετωπίσαμε όλοι το ίδιο ψύχραιμα την συγκεκριμένη φάση πάντως)

Next (Bus) Stop

Από την πλήρη εξερεύνηση στο άγνωστο, στην πίστα που οι πιλότοι ξέρουν καλύτερα από το σπίτι τους. Η Φόρμουλα 1 επιστρέφει στην Ευρώπη, με το Ισπανικό Γκραν Πρι στην πίστα της Βαρκελώνης να παίρνει σειρά το τριήμερο 20-22 Μαΐου. Θα έχουν αντίκρισμα οι βελτιώσεις που ετοιμάζει η Φεράρι και οι υπόλοιπες ομάδες ή ο Μαξ Φερστάπεν θα κυριαρχήσει και στο Μοντμελό; Η απάντηση σε δύο εβδομάδες.

ΥΓ: Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ, σας ευχαριστούμε που υπάρχετε. Ο κανονσιμός που εξέδωσε η FIA σχετικά με την απαγόρευση κοσμημάτων και άλλων ειδών ρουχισμού στους πιλότους που δεν αποτελούν χορηγούς της κάθε ομάδας, θύμισε εποχές σοβαροφάνειας Μπέρνι Έκλεστον, όμως οι δύο πολυπρωταθλητές βρήκαν τον τέλειο τρόπο να το σατιρίσουν.

Image

Image