Hotlap Monaco GP: Πρίγκιπας Πέρεζ!

Hotlap Monaco GP: Πρίγκιπας Πέρεζ!

Έσπασε το ρόδι ο Σέρχιο Πέρεζ, με τον Μεξικανό να κατακτά την πρώτη του φετινή νίκη και τρίτη συνολικά στην καριέρα του στο Μονακό! Πάμε όμως να τα πάρουμε με τη σειρά και να δούμε αναλυτικά τι συνέβη στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου.

Ψάχνει τον Μάσι ο Νίκος Αρβανίτης

Limit Up

  • Μετά από σχεδόν ένα χρόνο και το Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν, ο Σέρχιο Πέρεζ επέστρεψε στις νίκες και η αλήθεια είναι πως ό,τι ομάδα ή πιλότο κι αν υποστηρίζει κανείς, δεν μπορεί να μη χαρεί με μία τέτοια είδηση. Σε έναν αγώνα με μεικτές καιρικές συνθήκες, ο Μεξικανός θύμισε… Τζένσον Μπάτον, διαβάζοντας άριστα την κατάσταση της πίστας. Έτσι, ο πιλότος της Red Bull… βούτηξε στα πιτς για στεγνά ελαστικά τη σωστή στιγμή και δικαιώθηκε για αυτό, παίρνοντας τα ηνία του αγώνα, τα οποία κράτησε σφιχτά ως το τέλος.
  • Το είπαμε και στην Ίμολα, θα το πούμε και εδώ. Η βροχή είναι πάντα καλοδεχούμενη σε έναν αγώνα Φόρμουλα 1. Σίγουρα ένα βρεγμένο Γκραν Πρι στο Μονακό έχει περισσότερο ενδιαφέρον από μία στεγνή πίστα, μιας και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο λάθους. Για τα αρνητικά, περισσότερα παρακάτω.Image
  • Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε στη Βαρκελώνη, ο Λάντο Νόρις έκανε μία ακόμα εξαιρετική εμφάνιση, κουβαλώντας τη McLaren ως την 6η θέση. Ο 22χρονος είχε ανταγωνιστικό ρυθμό όλο το τριήμερο, κερδίζοντας την 5η θέση στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, ενώ στο δεύτερο μισό του αγώνα κυνήγησε στα ίσια τον Τζορτζ Ράσελ (ο οποίος συνέχισε το σερί τερματισμών στην πεντάδα και αυτό δεν αποτελεί πια είδηση) κερδίζοντας τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.
  • Τα απαιτητικα προσπεράσματα του Πιέρ Γκασλί σε Γκουανγιού Ζου και Ντάνιελ Ρικιάρντο, σε σημεία που υπό κανονικές συνθήκες, δε γίνεται ούτε να τα φανταστεί ένας πιλότος.

https://twitter.com/F1/status/1531007721633468417?s=20&t=jspiDRQk86OGNdKPYSOyew

No Power

  • Η διεύθυνση του αγώνα, η οποία θύμισε… τον περσινό αγώνα του Σπα. Τότε, ομάδες, οπαδοί και τηλεθεατές, έβλεπαν επί τρεις ώρες να βρέχει στο Βέλγιο, μέχρι να ενημερωθούν πως δεν θα τρέξουν. Σήμερα η κατάσταση δεν ήταν και πολύ διαφορετική. Μπορεί η βροχή να δυνάμωσε την ώρα που επρόκειτο να σβήσουν τα κόκκινα φώτα, όμως η Πιρέλι παρέχει στις ομάδες και βρόχινα ελαστικά, τα οποία μαντέψτε. Χρησιμοποιούνται σε τέτοιες συνθήκες. Με το να αντιμετωπίζεται η Φόρμουλα 1 σαν αγώνας τένις, ο οποίος διακόπτεται με την πρώτη ψιχάλα,  μόνο καλό δεν κάνει στην εικόνα του σπορ. Επίσης, έχουμε δει αγώνες με βροχή στο Μονακό και φυσικά έχουν μείνει στην ιστορία.
  • Σε μία πίστα που το προσπέρασμα είναι από δύσκολο έως αδύνατο, κυρίαρχο λόγο στον αγώνα παίζει η στρατηγική. Είναι ζωτικής σημασίας το πότε θα γίνει ένα πιτ στοπ, πόσο καλά θα εκτελεστεί και πού θα βγει ο κάθε πιλότος στην πίστα, όχι μόνο απέναντι στους διώκτες του, αλλά και απέναντι στα πιο αργά μονοθέσια.Κάπως έτσι, η Ferrari αποφάσισε να… θυμηθεί τα παλιά και να τα κάνει όλα λάθος.

    Ενώ ο Κάρλος Σάινθ σωστά έμεινε έξω, θέλοντας να περάσει κατευθείαν στα στεγνά ελαστικά, έχασε πολύ χρόνο τόσο πριν (μιας και ο Πέρεζ πετούσε με ενδιάμεσα), όσο και μετά το πιτ στοπ του (κόλλησε πίσω από τη Γουίλιαμς του Άλμπον), πετώντας την ευκαιρία για την πρώτη του νίκη στα σκουπίδια.

    Από την άλλη, ο Σαρλ Λεκλέρ πήρε λανθασμένα την εντολή να μπει στον ίδιο γύρο με τον Σάινθ, χάνοντας χρόνο μέχρι να γίνει το δικό του πιτ στοπ. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, η Σκουντερία κατάφερε να χάσει τη μάχη της στρατηγικής, γεγονός το οποίο παρέτεινε την “κατάρα” του Μονεγάσκου στον αγώνα της πατρίδας του. Αν και είχε δαιμονιώδη ρυθμό όλο το τριήμερο, η απόφαση της ομάδας του τον έριξε στην 4η θέση.

  • Το ατύχημα του Μικ Σουμάχερ στον 29ο γύρο, το οποίο είναι ξεκάθαρα προϊόν λάθους. Χωρίς να πιέζεται ή να έχει πατήσει σε βρεγμένο οδόστρωμα, ο νεαρός Γερμανός έστειλε τη Haas στον τοίχο, κόβοντας το μονοθέσιο στα δύο. Αυτό είναι το δεύτερο σοβαρό φετινό ατύχημα του 23χρονου σε σιρκουί πόλης, μετά τη Τζέντα. Από ότι φαίνεται, οι πίστες που έχουν μπαριέρες σε απόσταση αναπνοής δεν του πηγαίνουν, μιας και τα ατυχήματα κοστίζουν και αφαιρούν από το συνολικό μπάτζετ της ομάδας.
    Image

Game Changer

Το διπλό πιτ στοπ της Ferrari σε Σάινθ και Λεκλέρ στον 22ο γύρο έγειρε την πλάστιγγα υπέρ της Red Bull, δίνοντας την ευκαιρία στον Πέρεζ να βρεθεί στην πρωτοπορία και τον Μαξ Φερστάπεν στην 3η θέση, ψαλιδίζοντας τις ελπίδες για νίκη τόσο του Ισπανού, όσο και του Μονεγάσκου.

https://twitter.com/F1/status/1530971734597414913?s=20&t=-cYboGYKUcif-5FxIytzqg

You Are the Man

Αν διαβάζετε τη στήλη, θα έχετε παρατηρήσει πως συνήθως δεν τασσόμαστε στο πλευρό του νικητή του αγώνα. Όμως σήμερα ο Σέρχιο Πέρεζ με την εμπειρία και την οξυδέρκειά του κέρδισε δικαιωματικά και αυτό τον τίτλο. Ο Checo πήρε στο Μονακό αυτό που άξιζε από τη Βαρκελώνη. Παίρνοντας ώθηση και από το κράνος του (τίμησε τον συμπατριώτη του Πέδρο Ροντρίγκεζ, οδηγός της Φόρμουλα 1 τις δεκαετίες του 60 και του 70), κατέκτησε την τρίτη νίκη της καριέρας του και μπήκε γερά στη μάχη του τίτλου, μόλις 15 βαθμούς πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν και 6 από τον Σαρλ Λεκλέρ (125-116-110).

Image

Best Fans

Η αλήθεια είναι πως ο Πέρεζ τα είχε πάρει λίγο με την απόφαση της ομάδας να δώσει τη νίκη στον Μαξ Φερστάπεν στη Βαρκελώνη, όμως χάρη στο αψεγάδιαστο και πρωτότυπο σενάριο της Ματίνας Μανταρινάκη, ξέρουμε τι συμβαίνει όταν εκνευρίσεις έναν Μεξικανό.

https://twitter.com/fanis_anag/status/1530927571755483137?s=20&t=rRGehWdJ4N0_xB5vkDvQJw

Next (Bus) Stop

Η Φόρμουλα 1 θα επισκεφτεί το Αζερμπαϊτζάν, με το Γκραν Πρι στην πόλη του Μπακού να παίρνει σειρά το τριήμερο 10-12 Ιουνίου. Θα έχει ο Σαρλ Λεκλέρ απάντηση στην ολομέτωπη επίθεση των κόκκινων ταύρων ή θα νιώσει ξανά… ηλίθιος, όπως το 2019; Η απάντηση σε δύο εβδομάδες.