Formula 1 2021: It’s lights out and away we go!

Formula 1 2021: It's lights out and away we go!

Σε λίγη ώρα θα σβήσουν για πρώτη φορά στη φετινή σεζόν της Formula 1 τα κόκκινα φώτα, με την πίστα του Μπαχρέιν να μας κάνει ποδαρικό σε μία ακόμα σεζόν, την 72η στην ιστορία του κορυφαίου πρωταθλήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού! Η περσινή σεζόν στην F1 παρουσιάστηκε ως βάλσαμο σε μία δύσκολη χρονιά από πολλές απόψεις, προσφέροντάς μας ένα κάποιο θέαμα τα Σαββατοκύριακα του δεύτερου μισού του 2020, μία δυνατή μάχη στους κατασκευαστές μεταξύ Renault, McLaren και Racing Point, έντονα κοινωνικά μηνύματα και σοκαριστικές στιγμές (βλέπε ατύχημα Grosjean). Φέτος περιμένουμε ακόμα καλύτερα, μία στροφή πριν τους νέους κανονισμούς και πάμε να δούμε κάποια πράγματα που περιμένουμε πως και πως από τη φετινή δράση!

Όπως λέει και ο David Croft μετά από κάθε εκκίνηση: It’s Lights Out and Away we go!”

#1: Τη μάχη Mercedes – Red Bull και Hamilton – Verstappen.

Είναι η πρώτη φορά μετά από χρόνια που ο Max Verstappen δείχνει ικανός να χτυπήσει τον 7 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και αν οι δοκιμές του Μπαχρέιν μπορούν να δείξουν κάτι, αυτό είναι ότι ο Ολλανδός κινείται ακόμα καλύτερα σε σχέση με πέρυσι. Σίγουρα, το να πιάσεις έναν κατασκευαστή όπως η Mercedes και έναν οδηγό όπως ο Hamilton θέλει μεγάλη προσπάθεια. Θέλει διαρκή σταθερότητα, θέλει να περιορίσεις τα δικά σου λάθη και τις στιγμές που σε “κρεμάει’ το μονοθέσιό σου και η Red Bull δείχνει έτοιμη να μάθει από τα λάθη της. Ειδικά στη μάχη των κατασκευαστών, ο Christian Horner κατάλαβε ότι αν το πατροπαράδοτο μοντέλο των “φυτωρίων” δεν πιάνει, ήρθε η ώρα να αλλάξει τακτική και να σταματήσει ο Max να οδηγάει μόνος του. Ο Checo Perez είναι εδώ για να πάρει τη θέση του #2 της ομάδας και σίγουρα είναι μια μεγάλη αναβάθμιση από τον περσινό Alexander Albon, στην προσπάθεια των Κόκκινων Ταύρων να βρίσκουν σταθερά τερματισμούς στο βάθρο.

#2: Toν χαμό στο ίσιωμα στο middle of the pack

Formula 1 2021: It's lights out and away we go!

ΜcLaren Mercedes, Alpine, Alpha Tauri (ναι, Alpha Tauri), Aston Martin και Ferrari δείχνουν πως θα παλέψουν όλες για τις μεσαίες θέσεις του grid. Η ευχάριστη έκπληξη φυσικά είναι η ομάδα δορυφόρος της Red Bull, με τον Gasly να δείχνει να κινείται με κεκτημένη ταχύτητα από πέρυσι, ενώ περιμένουμε να δούμε με αγωνία το ταλέντο του Ιάπωνα Γιούκι Τσουνόντα. Κατά τα άλλα, η McLaren έχει ξανά παρέα της την Mercedes και ένα δυναμικό δίδυμο οδηγών και είναι αυτή τη στιγμή το τρίτο φαβορί, η Aston Martin θέλει να πατήσει πάνω στην περσινή χρονιά και η Alpine με νέα ταυτότητα και την επιστροφή του λατρεμένου Fernando Alonso, ποντάρει στο ότι θα εμφανιστεί ανεβασμένοι. Ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν μπορούν να είναι όλοι κερδισμένοι στο τέλος της ημέρας, αλλά η παρουσία ακόμα περισσότερων αξιόλογων middle of the pack ομάδων θα κάνει το πρωτάθλημα πολύ πιο συναρπαστικό.

#3: Την ανάγκη της Ferrari να δείξει ότι είναι μεγάλη ομάδα

H Scuderia βρέθηκε πέρυσι στην χειρότερη σεζόν της για πάνω από 4 δεκαετίες. Ένας οδηγός που είχε ξενερώσει, ένα μονοθέσιο που ήταν χειρότερο από όλες τις ομάδες μέσης δυναμικότητας και ένας Leclerc που πάλευε πραγματικά μόνος του. Η φετινή σεζόν, η τελευταία πριν την αλλαγή των κανονισμών, σίγουρα δεν προβλέπεται θεαματικά καλύτερη, αλλά στοχος της Ferrari πρέπει να είναι το να βρεθεί ξανά στην τρίτη θέση των κατασκευαστών και να δείξει σφυγμό. Οι μεγάλοι και ιστορικοί κατασκευαστές έχουν σίγουρα τους πόρους και το know-how για να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες και η Ferrari πρέπει να θυμηθεί ακριβώς αυτό. Πρώτο δείγμα στις κατατακτήριες του Μπαχρέιν πάντως ήταν θετικό και σίγουρα, αν δεχτούμε ότι ξέρουμε τι προσφέρει ο Leclerc πίσω από το κόκκινο τιμόνι, ένας πιλότος με την φρεσκάδα και το ταλέντο του Carlos Sainz δείχνει να είναι ιδανικότερη συνθήκη από τον ξενερωμένο Seb των τελευταίων ετών.

#4: Τον Μ.Schumacher.

Το να βλέπεις τα αρχικά “MSC” στην οθόνη της τηλεόρασής σου είναι αλήθεια ότι γεννάει κάποια ιδιαίτερα συναισθήματα. Δεν θέλουμε να πιέσουμε τον μικρό – και ταλαντούχο – Mick, αλλά καλώς ή κακώς το όνομα Schumacher έχει ένα τεράστιο βάρος, συναισθηματικό και ουσιαστικό, στον κόσμο της Formula 1. Χαιρόμαστε όλοι που τον βλέπουμε σε ένα μονοθέσιο και ελπίζουμε ότι θα το τιμήσει και θα μακροημερεύσει στα grid. Σίγουρα το να οδηγάς ένα μη ανταγωνιστικό αμάξι δεν είναι και ό,τι καλύτερο, όμως όλοι ξεκινάνε από κάπου και αν αξίζει οδηγικά (ειδικά με αυτό το όνομα για ενέχυρο), ο μικρός Σούμι δεν θα χαθεί.

#5: Μια μεγάλη γενιά που αρνείται να παραιτηθεί

Formula 1 2021: It's lights out and away we go!

Αν ο Schumacher μας γυρίζει συναισθηματικά στα μέσα του 2000, τότε ο Fernando Alonso και ο Κimi Raikkonen μας γυρίζουν κυριολεκτικά σε εκείνες τις ημέρες! Δύο από τους πραγματικά μεγάλους της ιστορίας της Formula 1 βρίσκονται στο grid για άλλη μια σεζόν, με τον Alonso να μην μπορεί μακριά από την F1 και τον Kimi να μην φεύγει ποτέ. Δύο οδηγοί που όλοι όσοι ξεκινήσαμε να βλέπουμε το πρωτάθλημα στις αρχές των 00s τους λατρέψαμε για τις ικανότητές τους, το στυλ τους και φυσικά τα κατορθώματά τους. Μια υπενθύμιση ότι η ηλικία είναι μόνο ένα νούμερο, για δύο οδηγούς που ξεκίνησαν την καριέρα τους το 2001, ο ένας με την Minardi και ο άλλος με την Sauber